úterý 11. listopadu 2014

Work hard, hard work

A nebo ne? 
Nyní nepracují, sháním něco na částečný úvazek abych se mohla věnovat jiným vecem a to třeba foceni..
Cely život k němu inklinuji, ale doteď jsem díky me povaze ala Homer S. Se vším po chvily skončila.. První konec nastal vyřazením z přijímaček na hellichovku, nějak sem foťák zahodila ze na to nemám! Pak si tatínkové kamarádek začali pořizovat kvalitni zrcadlovky a ty jim  půjčovali na akce, kde jsem moc rada dělala fotografa.. Cvakala jsem na auto (jako skoro doteď) ale byla unesena z kvality jak režimů, tak fotek. Zrcadlovka přišla a je doteď, dostala jsem nikon d3000 nikor 18-55, 55-200. Občas si od kamarádky půjčim canon, někdy spolu děláme navzájem glamourart a akt s tím jejim a pevnou 50tkou, nějakými speciál nebo #fisheye
Po nafoceni maturitního alba, jsem se rozhodla te budu fotit, přihlásila jsem se na rekvalifikaci za 30litrů v sobotu a neděli od 9ti ráno!???
Je třeba vysvětlovat proč jsem ho nedokončila?😏
Bylo mi 19 let, srpen? 
No někdy jsem ani nedošla z postele, někdy přijela na oběd. 
(..Ale kupodivu něco si pamatuji!)
Po nedokončeni foťák zase chvíli ležel, pak nějaká ta fashion kamarádkam, jedna svatba.. Víceméně hodně věci min. Polo automat !! 
No a nyní nova já?
Resp. MerryJ , jsem jiná, věci do konce dotahuji. Říkám si sama jak chci aby bylo něco co dělám a dělám to tak, aby to bylo co nejlepší! Takže auto uz ne! Mno s najednou to jde! Učím se plné na manuál, holky jsou rady, mají fotky na fb a vždy dlouho nastavuju a koumam!:) teď uz se zrychluju!) no a kvalita nad kvantitou, takže max 5 fotek i s #DIY rámem nebo tak 10 v el podobě.. A světe div se, mám dvě zakázky a jeste nemám hotové ty původní co sem chtěla prezentovat ! ;) 
Jsem na sebe pyšná..

Ukázka.. 
(Mobilem focena v experimentaci s úpravou, hotova fotka ma jen upravené expoziční a pod. hodnoty (;  ) 
Friend

Tak pac a pusu!

Žádné komentáře:

Okomentovat