sobota 8. listopadu 2014

Zase jednou s hennou

Tak jsem prave plna očekávání zase jednou zasedla k počítači v noční košili s potravinářskou fólii na hlavě ! :) 
Ano,znovu (přes všechny své výkřiky do světa o tom jak uz hennu nikdy nedám na vlasy).
Našla jsem při foceni kosmetiky na prodej svou hennu caca noir z lush!!!! :)
Díky svému současnému stavu souzeni s přírodou, abstinujici styku s chemickou barvou, používající výhradně přírodní yves rocher, nebo netestovanou na zvířatech, by barvení hennou nebylo jen příhodné, ale především bych se měla vyvarovat riziku zezelenaní vlasu (které jsem přesně před rokem zažila a zelenou byste jeste před časem našli!!) .
Pokud opomenu, ze jsem byla za poslední dva tři měsíce schopna si místo šamponu patlat vajíčka s olejem i tak budu mít šance na nezezelenani!! Vlasy jsou nebarvene cca třičtvrtě roku a hlavně jsou tmavé a zregenerované a ne jako před rokem peroxidne blond! 😉

Caca noir lush

Co se týká hennovani, ke konci se mi dařilo už se ze zelené úspěšně prohennovávat k červeno hnědé, ale po přechodu zpět na chem. a vzdání boje se mi zelená objevila cca 1 měsíc po každém barvení jakoukoliv barvou!! 😡😡
Dokonce v bomton loft si moc nevěděli s nadílkou z henny rady, účes za 3500,- sice byla neskutečně příjemná neřest, nicméně po 2 měsících se barva stejně vymyla 😰...



Caca Noir z LUSH

Pokud si za par hodin půjdu umýt zelené bláto a zelenou uvidím ve svých vlasech i po vysušení zelenou, stanu se zřejmě v červnu zelenou nevěstou (teď je vážně čas na experimenty s vlasy ! ??? ).

Caca noir před přidáním všechné vody.

Dnes jsem využila z dalších rad internetu a blogů přírodních #DIY žen a slečen a do henny přidala ocet (:zamčení struktury vlasu), skorici (:tuším ze červené odlesky),  hřebíček (:perfektní věc! Udělá perfektní a příjemnou vůni a absolutne nenaruší proces barvení! ), zázvor (: prokrvi pokožku ), olej (:ten na vlasy snad používám víc jak v kuchyni,( jedině za studena lisované rostline, nikdy ne palmové) proč snad není třeba zmínit ).


Me vlasy které toho protrpěly už hodně, ale nevzdávají to a boj vyhrávají návratem k přírodě!! stále je znát trocha zelené..

Napatlat s vlažnou vodou, na první barvení řidší kašičku a balime do folie!

Hodně tmavé! Caca noir obočí + vlasy

Obočí jsem hennou napatlala a vykreslila tvar, mám ho poměrně světlé a nevýrazné.. Licim si ho tužkou na obočí, nebo hnedymi stíny z palet. 
Jelikož teď se moc nelicim, hodilo by se mi kdyby obočí barvu chytlo s vlasy nejlépe také!! :):) 

MerryJuanette - caca noir, čepice po babičce, noční košile po prababicce, krása pochází zevnitř! 🙊👄

Takže nezbývá než smým bahínko a podívat se na výsledek, zda se vyplácí stoupat dvakrát do stejné henny.
Tak zase v jiných řádcích s výsledkem, necháme ji co nejdéle ať jsem jak Kleopatra! 💁

Xoxo my darlings! 😘



Žádné komentáře:

Okomentovat